Practical Benchwork For Horologists - Levin

  • Chevalier Peter Willem
  • [chevalier]
  • Chevalier Peter Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
Meer
30 jan 2023 14:11 - 30 jan 2023 14:14 #1 door Chevalier Peter Willem
Practical Benchwork For Horologists - Levin werd gestart door Chevalier Peter Willem
Het boek 'Practical Benchwork for Horologists' by Louis and Samuel Levin uit Californië heeft cultstatus en is nauwelijks meer te krijgen. De eerste druk is van 1938. Van de 6e druk 1946 heb ik een paar jaar geleden kopieën laten maken. Bij belangstelling kan ik dat nogmaals doen. Het boek bevat 377 bladzijden tekst met heel veel figuren en bestrijkt het hele gebied van het uurwerk/horloge maken/repareren. In 2018 was de kostprijs van een met genaaide katernen handgebonden facsimilé € 75,- . Ik schat dat de kostprijs van een spiraalgebonden (wel dik!) kopie rond de € 30,- komt. Zie ook afbeelding van het boek en een paar voorbeeldpagina's.


This browser does not support PDFs. Please download the PDF to view it: Download PDF


This browser does not support PDFs. Please download the PDF to view it: Download PDF


This browser does not support PDFs. Please download the PDF to view it: Download PDF


This browser does not support PDFs. Please download the PDF to view it: Download PDF



 
Laatst bewerkt 30 jan 2023 14:14 doorChevalier Peter Willem. Reden: afbeeldingen overlappen

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

's-Hertogenbosch